O sprätt på pengarna blev det!

Jag har gjort av med pengar odag, och det känns bra! Summan jag gjorde av med är samma pris som det skulle kosta att åka till Sthlm tur o retur två gånger från Halmstad, när biljetterna är onödigt dyra.. Det jag fick med mig hem var en tunika, strumpor, trosor (japp med anledning av att jag inte har tvättat på länge), solbrillor (kändes välääldigt aktuellt idag), en Puma sportbag/resväska? och två par jeans... Jag är helt klart asnöjd med alla mina köp!

Kläderna jag köpte tänkte jag kunde utgöra en av min tre klädombyten som jag ska ha med mig på lördag till The Studio. Jag, Sponge, Hanna och Josefine ska då bli stylade och fotade och sen har vi möjlighet att köpa med oss nägra bilder. Det ska bli himlans kul faktiskt!

Efter shoppinge åkte jag o Malin till Åstorp där vi mötte upp Josse och hennes dotter Ebba samt Lisa och hennes tvillingsöner Isak o Elliot,, (stavade nog inte deras namn rätt men skit samma!).. Vilka sötnosar! Och de gör sånna härligt underbara bebisljud hela tiden!

Nu är jag helt slut o bara väntar på att klockans visare ska snurra ett par varv så att jag kan gå o lägga mig.


Nu saknar jag Halmstad rätt mycket, och allt som finns i Halmstad. Min lägenhet, tjejerna och studentlivet! Och på måndag, då börjar skolan och mitt så kallade "nya liv". Ska bli intressant o se hur det kommer gå, men jag känner mig riktigt motiverad, på riktigt alltså!

Jaohao näehäe nu orkar jag inte skriva mer! Ska slänga mig i soffan nu och glo på family guy samt käka choklad..
 
Seee Yaaa!


Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0