Och en liten fotlänk!

Pysslandet är nu slut och jag gjorde ett till armband med rött blått o vitt som finns i inlägget nedan. Bilden här visar en fotlänk. Det är kul och avslappnande med pärlor och pilleri. Det får en att tappa alla tankar och gör en helt fokuserad i i det man gör. Great!



Nu börjar dock klockan bli mycket.. Ska se färdigt på Miami Ink, sen är det en dusch med efterföljande inpackning som gäller och till sist behövs det läggas fram kläder till imorrn färdkläder och jobbkläder. 

Den lilla fiestan har gjort sitt, den körde in i en stubbe idag och då den väjde för en katt och skadorna är inte värda att reparera så lillebror ska köpa en ny bil.. Anledningen till att jag berättar detta är för att det var nämligen tänkt att jag skulle få ha bilen min sista vecka, men icke. Tåget går 06.02 och jag måste gå upp 05.10. Suck! :( Men det är bara en vecka kvar nu sen kan jag viiiiila! :)


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Katta

Ja du har ju helt rätt, man måste nog ta sig ur depp-träsket och faktum är att dagen hittills varit helt grym så ikväll blir det nog ett glatt blogginlägg :D

2008-08-04 @ 11:56:48

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0