Sorry, blame it on me

För att få tiden att gå  brukar jag spendera min tid vid datorn och på skärmen visas en massa sidor från youtube. Ni som följer min blogg slaviskt har nog märkt att jag blivit näst intill besatt i Akon. Mobilen spelar hans låtar jämt och nu kollar/lyssnar jag på alla videos som finns typ. Han e så sjukt grym den där Akon..

Så fort jag får reda på att han ska till Sverige så ska jag baske mig boka biljett direkt och det är inte helt omöjligt att jag får med mig Malin..


Jag skulle kunna tänka mig att somna nu men jag får nog vänta en timme till minst eller nått. Varför då? Fråga inte mig. Det bara är såååå!

Kommentarer
Det var jag som skrev: malin

det e helt möjligt att du får med mej!!!:) lätt!

2008-08-28 @ 10:58:41
Det var jag som skrev: Hanna

ja, det gör du rätt i :D

2008-08-29 @ 09:29:43
URL: http://spraka.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0