Stackars förvirrade Goofy!

Att jag ibland kan vara snurrig och förvirrad det är väl inte någon nyhet direkt? Men igårkväll när jag kom hem från en tacokväll hos Sandra funderade jag på om jag inte borde undersöka min skalle...

Det hela började med att jag anlände till Halmstad vid tvåtiden. Snälla Hanna körde hem mig och min fruktansvärt tunga väska och jag bestämde mig för att börja tvätta direkt. Jag var sjuuukt trött och låg halvdöd på soffan mellan varje tvätt efter att jag kämpat med att packa upp all skit jag fått med mig hem.. Helt plötsligt börjar mitt huvudsprängas och jag tänker att det säkert har att göra med att jag är hungrig..

Timmarna går och huvudvärken och tröttheten försvinner. Jag tar då beslutet att hälla upp ett glas vatten, och slänger i en cvitamin-tablett och hämtar två alvedon som jag lägger brevid glaset. Samtidigt pratar jag med Hanna och beklagar mig. Sen tar jag mina två alvedon och går hemifrån (hade ingen luft i framdäcket på cykeln, helvetes jävla skit)..

Anywho. Väl hos Sandra känner jag att "shit jag måste ha en cola!" Jag är törstig, trött och har skallebank. Jag köper en cola och börjar klunka i mig.. Jag säger till Sandra att jag misstänker att jag nog blivit beroende av cola, jag har druckit väääldigt mycket cola på sistone... I alla fall så mår jag ganska så snart mycket bättre.... Alvedonens hjälp eller colan?

När jag sen snubblar inte genom min dörr och går in i "köket" för att ta mig ett glas vatten ser jag ett upphällt glas vatten och två alvedon liggandes brevid... Men vafan?

Under kvällen har jag påpekat några gånger att jag minsann hade ont i huvet innan men att alvedonen verkar ha funkat jädrans bra... När jag förstod att jag aldrig gett min kropp några piller så tänker jag att det faktiskt kan vara så att jag är beroende av cola...


Aja, det var bara lite funderingar jag haft under natten..

Jag har sovit läskigt dåligt i natt trots att jag sovit i min underbart härliga säng för första gången på lääänge... Vid 7 gav jag upp försöken att somna om och jag har nu hällt i mig en kopp te, ett glas cvitamin och två alvedon då halsen har ont och näsborrarna är täppta...

 
Idag ska jag modella.. Posen på bilden tänker jag göra på ALLA mina bilder vad de än säger.. I do not smile! Åtminstone inte så att tänderna syns....


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

haha tönt! det kankse är psykiskt? du trodde du tagit tabletterna.. så då blir du bättre ;) hehe.



nu börjar jag känna att man kommer glömma massor till "plåtningen" .... gah. men men... hoppas nästan och halsen är bättre :) Puss!

2008-08-30 @ 09:36:15
URL: http://spraka.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0