5 dagar ledigt...

Jag tycker inte att det är så kul att ha fem dagar ledigt...

Det är konstigt att inte ha en massa saker att göra som t.ex. att plugga... Men jag får väl plugga ändå. Det är nästan kul att plugga när det inte är tvång på det. Borde öva lite på svenska grammatiken inför tentan nästa vecka, det är nämligen aningens invecklat....


Vad ska jag göra i fem dagar liksom? Glo på massa OTH och bara slösa bort min dyrbara tid på ingenting?

Har fått erbjudande att åka till Gbg på lördag men jag tror jag får strunta i det. Måste hålla i mina stackars pengar så bra det går denna månaden...
Imorrn är det After Work och Idol-gluttande (alkoholfritt) som gäller med tjejerna.
Idag är det Saw-maraton med Sponge som står på schemat..

Men sen då?

Nej jag tycker inte ens att det är lite kul att ha så många dagar ledigt... Får la städa, fixa mina julkort, kolla på OTH, gå på promenixer, plugga och hoppas på att tiden går snabbt som fasen...

Näe nu ska jag nog göra våfflor som ska avnjutas med grädde o sylt.. Its the little things in life.....!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Tack fina du, vad skulle jag göra utan dig...Troligen vara ännu mer hysteiskt över skit saker :p

2008-12-05 @ 15:31:36
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sandra

Sponge loves Goofy more than alot :D

2008-12-05 @ 23:49:59
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0