En till?

Jag måste verkligen ha tråkigt idag... Här kommer en lista till...
Jag vill egentligen bara sova men det är lite tidigt för det, nån timme till får jag allt kämpa.. 

  • Vilken svordom använder du mest? Rätt jämt mellan "jävla" och "fan".
  • Äger du en iPod? Näe.  
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07.45 :(
  • Var köper du dina matvaror ifrån? Maxi.
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Oftast vill jag vara med...
  • Vilken var den senaste filmen du såg? My bestfriends girl.
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Beror på hur pigg jag är ;)
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror på mängden.. Snackar vi massvis med miljoner skulle jag köpa ut mig från skolan... Snackar vi mindra valörer skulle jag nog köpa coca cola, för att fira vinsten.
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Nej det tvivlar jag skarpt på.. :P
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej.
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Nån julgrej tror jag.
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Akon såklart!
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Det är måndag idag.. Men nog har jag hunnit höra en del.. Fast det är bara hemligt för vissa, bl.a. läsarna av denna blogg.
  • När var senast någon stötte på dig? Lättare att fråga när någon INTE stötte på mig ;)
  • Vad åt du till middag senast? Pasta o baconröra.
  • Kan du vissla? Ja.
  • Vem var den senaste som ringde dig? Sponge.
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Balder.
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Tror? Eh jag vet!
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? 035 tror jag...
  • Tittade du på tecknat när du var liten? Still am.
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Litet.
  • Hur många syskon har du? Två.
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Jag är blyg inför alla.
  • Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen, men jag är inte helt off när det gäller Forrest Gump.
  • När flög du senast? 2005?
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fyra.
  • Läser du för skojs skull? Japp.
  • Pratar du några andra språk? Engelska, begripligt i alla fall.
  • Diskar du din egen disk? Ja men det är fan inte ofta.
  • Har du gråtit offentligt? Japp.
  • Har du en stationär dator eller en laptop? En bärbar Packard Bell. 
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej det är jag för lat för.
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Har funderat på en tatoo länge nu, men det verkar inte riktigt bli av inom en snar framtid. 
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej.
  • Kan du kasta macka? Ja, en studs är rekordet.
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
  • Vem var din favoritlärare och varför? Thomas?
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Nej.
  • Vad har du för väder? Mörkt o kallt.
  • Har du en blogg? Nej. Eller vänta...  Äsch jag vet inte...
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Teckenspråk.
  • Gillar du att flyga? Gillar o gillar. Jag gillar känslan av att vara på väg nånstans.
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Nallebjörn?
  • När sov du senast på golvet? På en madrass på ett golv i lördesnatt. Hamnade med halva kroppen utanför. Inte så svårt när madrassen är 20 cm bred o 50 cm lång...
  • Vilken är din favorit drink? ?
  • Gillar du din boende-situation? Ja o nej. För långt ifrån vissa och alldeles för närma högskolan...
  • Vilken är din mammas hemstad? Stad? Bodafors är fanimej ingen stad! Vad bor där? 100 pers?
  • Din pappas hemstad? Nässjö.. Där bor i alla fall 110 pers...
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Fler än vad jag gjorde inatt tydligen...
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Njea, men om jag gjorde det jag borde så hade de nog varit.
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? I trubbel? Vad kan hända? "Tyst Lisa" är väl det värsta?
  • Vilken är din favoritfrukt? För tillfället blodapelsin.. Mums i magen :)
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Alltid inte.
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? 23, om sex dagar. Grattis i förskott!
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Hehe, det kan man väl säga. Men det beror på situation.
  • Tror du på liv på andra planeter? Nej.
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Lisa (jag).
  • Tror du att Gud är man eller kvinna? Inget alls.. Finns inte.
  • Vad var det senaste du åt? An orange.
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Både ock.
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? Från barnen i bullerbyn. Farmor hette Britta, grannflickan Anna så då fick jag bli Lisa, tack o lov.
  • Gillar du senap? Mums!
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Bajs bajs bajs.
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Med min höjdskräck så vetetusan... Men jag ska då aldrig säga aldrig. Älskar kicken jag får när jag åker karuseller o skit på liseberg.
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Horton.
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej.
  • Tycker du om att krama folk? Dum fråga...
  • Skulle du säga att du är trendig? Ännu dummare fråga.
  • Äger du en digitalkamera? Japp, en röd en.
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Goofy såklart!
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Beror på vem det är... Men jag är likadan själv...
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ingen...
  • Tycker du att du är attraktiv? Klart att jag tycker!
  • Vad är du allergisk mot? Utanförskap.
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Va?
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Jag hoppas att jag hade hetat Göran. Det är så himla fint!
  • Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla?

Några frågor på det?


Seee Yaaa!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

Kul där m att du ej skulle vara lat ;) Inte bara listan som e stöld.....

2008-12-15 @ 20:37:27
Det var jag som skrev: Anonym

Inte på själva listan...Men tänk nu till lite innan du svarar på vad!

2008-12-15 @ 21:01:27

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0