En tydliggörelse..

I nått inlägg här under skrev jag om att jag älskar min lillebror..

Det har visat sig att någon/några? tolkar det som att hans musiksmak och att han spelar musik för mig är den största och främsta orsaken till att jag älskar honom... Så är INTE fallet..

Som jag skrev i det omtalade inlägget så är det dock EN av anledningarna, men verkligen inte den största och främsta!


Det är inte lätt när det är svårt!


Dags att pallra iväg sin oerhört trötta kropp o skalle till skolan snart.. Var jävligt nära att jag låg kvar i sängen o sov vidare men något sa mig att ett övningstillfälle inför tentan och en introduktion till en ny kurs kan vara bra att gå på... Sååå här sitter jag nu.. Med "im dreaming of a white christmas" spelandes i bakgrunden, levande ljus tända på köksbordet och massvis med snor i näsan...

Om typ fem timmar har jag helg till och med måndag, och jag har inget som jag MÅSTE plugga, dock saker som kan vara bara att plugga på inför tentan, så någon timme kommer nog spenderas med näsan i en bok, annars blir det chill o helgmys för hela slanten här i Halmstad. T.ex. ska jag o Sponge imorrn ha ett Saw-maraton. Jag har lyckats övertala henne att se alla 5 filmer tillsammans med mig. Antingen kommmer hon hata mig eller älska mig efteråt. Jag är ju själv ett stort fan av de filmerna så jag hoppas att de har samma effekt på henne...


Nehepp... Have a nice day!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

du är la för go.... jag tror inte att det är den största anledningen till att du älskar honom. men jag tyckte fortfarande att det inte var det roligaste att höra om sig själv... haha. men som du sa. du hade bara musik i huvudet JUST då =) hehe

2008-12-03 @ 14:49:27

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0