Ett rejält bakslag...

Jag skulle ju för tusan inte dricka nån alkolhol igår.. Vad fasen hände?

Kul hade jag i alla fall.. Som alltid. Massvis med härliga människor hemma hos det underbara värdparet Hanna och Johan. Det bjöds på julbord och dricka och underhållningen bestod av singstar och mingelsnack! Askul, så tack för det!Kvällen/natten fortsatte sedan med dans och massa fyllesnack. Jag träffade på två sköna snubbar på gatorna när jag irrade omkring, en som jag gått i skolan med på gymnasiet och en som jag jobbade med i somras, alltid lika skoj att träffa dem!

Kort o gott. Jag var full som en kastrull, jag hade sketans kul med mina finaste vänner, och idag är jag bakis och vill att Sandra ska komma nu så att vi kan köpa pizza, cola och ostbågar... och avnjuta detta till nån skitfilm som vi lyckas få tag på...


Om en vecka är jag på väg norrut! Wiiiiie vad jag längtar!! Kommer bli så himlans skoj! Det är nästan så att jag glömmer bort att jag om en vecka fyller år... Vilken härlig födelsedag jag kommer få.. Massa timmar i en fullpackad bil...


Nä ha en bra söndag... Det ska jag ha!

Seee Yaaa!



Jag tycker om dig.

Kommentarer
Det var jag som skrev: Daniel

Härlig fyllefest!

Bjud mej me nästa gång!

2008-12-14 @ 16:51:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0