Goofy stjäler lista!

Vart jag stal den säger jag dock inte...


  • Namn: Lisa.
  • Pepp just nu: Det är snart fredag.
  • Happening på gång: massa. Bla. födelsedag, julafton och nyår.
  • Jag älskar: att vara ledig.
  • Jag hatar: att jag måste plugga i ett år till!
  • Snyggast just nu: Jag? Eller?
  • Snygging denna veckan som inte är din pojk/flickvän: Johnny Depp (denna veckan och alla andra)
  • Om jag kunde skulle jag: Strunta i skolan.
  • Het person jag vill känna bättre: Mig själv.
  • Snällast denna vecka: Har ju bara hunnit gå en dag, men idag var Sponge snäll som körde mig hem från skolan i regnet.
  • Person som gör mig engagerad: Just nu är jag noll engagerad, men en som kan påverka mig positivt är Marcus.
  • Nån jag stör mig på: Ingen just nu. 
  • Jag får ont i magen av/när: Mens?
  • Jag är rädd för: alldeles för mycket. Mest rädd är jag för att förlora människor som står mig nära.
  • Främling jag vill lära känna bättre: Om det är en främling så vet jag la inte om jag vill lära känna den? 
  • Bekant jag vill pussa på: Andreas, fast han är mer än bara en bekant.
  • Jag pratade senast med: Hanna. Hon berättade om sitt knä men jag fattade inte skit så jag bara skrattade och låtsades hänga med...
  • Jag läser jämt folks internetdagböcker: Ja det gör jag...
  • Just nu är jag: nyvaken.
  • Just nu är jag inte: pigg.
  • Dömer folk efter utseendet: Nej. Det tror och hoppas jag inte i alla fall.
  • Är dödligt kär? Det finns en jag tycker om. 
  • Diggar mest: mig själv.
  • Har hemlig passion för: mig själv. Men det är inte hemligt.
  • Jag blir kåt när: ...
  • Hälsning till nån babe: Du är bäst!
  • Är du snäll: För det mesta i alla fall.
  • Är du fåfäng: Inte då...?
  • Är du blyg: Jao.
  • Är du piercad: I öronen?
  • Är du bestämd: Alldeles för mycket...
  • Intressen: Mig själv.
  • Vad gör du just nu: fyller i en lista.
  • Senaste person du kramade: Sponge, igår tror jag.. Eller?
  • Senaste person du ringde: Sponge?
  • Senaste person som ringde dig: Hanna.
  • Hur många speglar finns i det rum du är i: ingen tyvärr...
  • Saknar du någon nu: Japp, hela tiden.
  • Vad köpte du senast: Fil, ägg o blodapelsiner.
  • När var du i en affär senast: Idag.
  • Vad har du för framtidsplaner: Att fira min födelsedag och julafton med min fina släkt i sälen, o fira nyår med bästa Hanna i Göteborg.
  • Vad drack du senast: Cooooooooca cooooooooola
  • Vill du ha barn: Ja.
  • Längtar du till din nästa födelsedag: Ja.
  • Har rakat dina ben någon gång: Nej.. Eller jo det har jag visst det, är ju en tjej på 22 nästan 23 år...
  • Är du sugen på något nu: Ja, men jag säger inte vad för det är inte rumsrent...
  • Född? Ja det är jag, Annars hade det varit räääääätt så svårt att fylla i denna listan...
  • Var bor du? I en fykantig låda på 26.2 kvm i Halmstads baksida.
  • Använder du hudkräm? Ja.
  • Byter du kanal under reklampauser, går du därifrån eller sitter du kvar vid tv:n? Jag byter kanal.
  • Vad jobbar du med? Att bli en duktig liten flicka...
  • Vad läste du för språk i skolan? Svenska, engelska, franska och teckenspråk.
  • Attraheras du av män med skägg? Det är inte skägget som gör personen...
  • Brukar du torka håret med hårtork, handduk eller inte alls efter en dusch? Handuk sen hårfön. Gissa om mitt hår mår bra?
  • Tycker du att du är snygg? Såklart!
  • Vad ska man göra i en dusch? Se till att bli ren, se till att håret inte är flottigt längre och se till att man luktar gott.
  • Är du bra på att laga mat? I smyg, men säg det inte till nån!
  • Har du några fobier? Spindlar, mörker, höjder, trånga utrymmen.
  • Har du några tvångstankar? Jag kan inte gå på brunnslock eftersom jag får känslan av att jag kommer trilla ner där i. Tycker det är skitjobbigt att se någon annan göra det också. Finns ju en som gör det bara för att "skapa jämvikt i universum" eller hur han nu uttryckte sig...
  • Tycker du att du har fin dialekt? Skånska är fint ja.
  • Hur märker man av din charm? Kan la inte jag svara på.  
  • Röstade du i det senaste valet? Nej.
  • Är du nöjd med ditt liv som det är nu? Vissa bitar är jag mer nöjd över än andra.
  • Är du mytoman? Jag är en påhitterska!
  • När åt du senast: Idag. 
  • Vilken låt lyssnade du senast på: Nån jullåt i morse tror jag...
  • Har du sovit i din egen säng inatt: Japp.
  • Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej, jävligt tradigt!
  • Vad tycker du är fint? mitt hår.
  • Vad tycker du är äckligt? Att stå i ett badkar medan en annan sitter o bajsar. 
  • Vem fick du senast sms från: Hanna.
  • Dödshjälp? Nej jag tänkte jag skulle låta ödet fixa det åt mig eller nått.
  • Vad är det mest galna du har gjort i ditt liv this far? Jag är så jävla tråkig, jag kan inte ens komma på att jag gjort nått galet alls...
  • Slutord? Visst var detta en jävligt givande lista?!


  • Inte många överraskningar i denna listan inte... Nått du undrar över?


    Seee Yaaa!


    Kommentarer
    Det var jag som skrev: Sponge

    Två frågar har jag....Första varföre du så sjukt trött på skolan, jag e nog mer rädd för vad som väntar när vi e klara, skulle gärna gå lite mer i skolan för o verkligen bli säker på lärarrollen o ha mer tid m dig....Men om detta inte e ömsesidigt så ja visst, få la ta o leta rätt på en ny person... Och i frotsättningen så kommmer jag ALDRIG mer laga mat åt dig, vill jue förfan ta del av dina talanger i köket jue!!!

    2008-12-15 @ 17:36:00
    URL: http://sponge.blogg.se/
    Det var jag som skrev: Anonym

    Klart att det inte är det enda vi har gemensamt men om drygt ett år kommer vi la befinna oss på olika orter såååååååååååååååå :((((

    2008-12-15 @ 17:42:07
    Det var jag som skrev: Anonym

    Vad tycker du är äckligt???????? jag tror jag skrattar på mig... så klockrent!

    2008-12-15 @ 20:58:16

    Skriv vad du känner för:

    Jag heter:
    Kom ihåg mig?

    Email: (publiceras icke)

    Din blogg:

    Skriv här:

    Trackback
    RSS 2.0