Hjälp efterlyses!

När jag nu har fått en söt liten nalle behöver jag lite hjälp. Det står att man ska ge nallen ett fint hem så att den känner sig trygg och välkommen, för om jag gör det så kommer den att påminna mig om min "vän" och sprida lycka under en lång tid framöver...

Vart ska nallen bo? I sin lilla låda, den ligger ju trots allt på rött silkespapper?... Eller ska jag bygga ett litet hus ;) Eller ska jag ta ut nallen ur lådan, men vart ska jag då ha lådan? Ska nallen få bo i sängen med mig?

Ja frågorna är många...

Många av dagens måsten är avklarade (vilket innebär att många av mina stressfaktorer minskat), nu återstår bara plugget... Men jag tycker att det är tråkigt att plugga så jag vill inte, men jag ska göra det ändå... För Hannas skull!


Förresten, igår innan jag skulle lägga mig såg jag att det var Titanic på teven. Alltså den filmen väcker skumma känslor i mig... Jag får ont i magen och börjar lipa bara jag tittar på den... Jag älskar den filmen trots att jag plågas när jag tittar på den!

Åh på tal om det, jag ska lätt kolla på ett avsnitt av oth innan plugget!!

Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

NEEEJ! plugga inte... ger mig ångest. vill verkligen inte sätta mig med den där dumma boken :P blääää!



och kul att bloggen fått en "outfit" igen ;) på tiden!

2008-12-17 @ 16:34:28
Det var jag som skrev: Anonym

genom att uppmuntra mig att äta TVÅ korvar ;) hahaha

2008-12-17 @ 16:42:55
Det var jag som skrev: Anonym

haha.. fast målet var ju att minska sånt :D

2008-12-17 @ 19:03:34
Det var jag som skrev: Anonym

jag äter :) knäckemacka med leverpastej o gurka nyss söndertuggad! MUMS

2008-12-17 @ 19:25:01

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0