I gave myself a knock in the head!

Inget bra sätt att starta dagen här inte...

Först o främst kunde jag inte somna igår.. Somnade strax innan ett tror jag och det kändes imorse kan jag lova. Fattar inte hur det kan vara så svårt att somna när man är så trött, men jag antar att jag var/är övertrött?.... Illamåendet är kvar, vaknade med det igår, somnade med det inatt och vaknade med det idag... Blärk..

Idag är det skolan mellan 9 o 16, om det är tråkigt går jag hem vid 12 annars får jag stanna till 16, men det får jag la se då.. Sen ska jag posta mina julkort sen hem o sova igen. Längtar redan efter sängen!


Så till knocken. Det har aldrig hänt för och jag hoppas det inte händer igen för det var fan vad ont det gör!

8.15 ska jag gå in på toan för att fixa lite. Jag tar ut svängen lite väl mycket i min enorma hall och PANG! Jag går rätt in i min jackomöss hängare och det träffas strax under ögat. Det gjorde så ont att jag fällde en tår ur varje öga. Himla tur att det inte träffade i ögat, då hade jag nog dött av smärta. Nu känner jag mig bara allmänt mörbultad. Jäklar vilken smäll! En liten röd fläck blev resultet och jag hoppas att det inte blir någon tjusig svullnad på det....

Nej nu måste jag gå till skolan!


Seee Yaaa!





Jag saknar dig.

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0