Idag händer det!

Det finns mycket bra i Halmstad, närmare bestämt 7 bra saker med Halmstad. Dessa 7 "saker" är de som förgyller mitt liv här. Utan dem hade det inte varit kul att bo här inte...

Innan när jag vaknade till liv, vid 6.46, var min första tanke "Jag åker heeeeeeeem idag". Nästa tanke var "Åh herre gud, det är ju bara ett år kvar), för dessa 7 (8 med mig) att spendera nästan varje dag ihop. Jag fick ont i magen...

Trots att jag inte är ett stort fan av Halmstad just nu, så finns här trots allt mycket trygghet både i personer, skola och boende. Om ett år måste allt det här förändras. Och det är ju det jag ser framemot... Hmm, både positivt o negativit. När jag säger att jag vill bort från Halmstad, menar jag inte personerna i Halmstad, inte dessa 7. Jag menar att jag vill bort från stressen, ångesten, den där känslan som gör att man får ont i magen och som gör att det känns som om att man har ett tryck över bröstet.

Idag är sista dagen detta året som jag ska ägna tankar åt skolan. Eller tankar kanske det kommer bli, men fan inte handlingar. Jag  SKA vara ledig, så är det bara. Lärarna har fan ingen rätt att sitta på sin feta arslen och ha julledigt medan de packat på oss en massa skit. Kan dom kan jag.


Än en gång
GOD JUL

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0