Jag har aldrig varit med om nått liknande!

Nej, jag har aldrig varit med om nått så sött i hela mitt liv...!

Igår fick jag ett paketavi hem.. Jag hade ingen aning om vad det var och på beskrivningen stod det bara ett frågetecken... Så idag efter skolan fick jag med mig Hanna till Maxi där jag skulle hämta paketet... Ut från lagret kommer kassörskan med en liten röd ask....

Hanna: Åååååååååååååååh det är ju ett nallebud! (Vilket inte undgick någon på Maxi)
Lisa: Eh vad?
Hannna: Nalleeeebuuuuuuud!
Lisa: Va vad är det?
Hanna: Öppna nu då! Jag är nyfiken...
Lisa: Okej..
Lisa sliter bort plasten och öppnar den lilla röda asken. I där ligger det en liten nallebjörn. En jäääääättesöt liten nallebjörn!



Hanna: Vem är det ifrån?
Under nallen ligger det ett litet kort med en väääääääldigt fin hälsning!
Lisas ögon tåras och Hanna är även hon rörd och kramar om Lisa.
Hanna och Lisa: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååååååååååååååååååååååååh!  (stackars kunder på Maxi..)

Det var en liten fin nallebjörn från en stor fin nallebjörn!

Leendet kommer sitta i ett bra tag till kan jag lova, och plötsligt känns allt lite bättre.

Har ni varit med om nått så fint? Om ni vill överraska någon o göra någon glad så är detta absolut ett av de bästa sätten!

Tack tack tack tack tack tack tack! :D

Nu är det dags att ta tag i dagens måsten. Planera hemfärd, och vad och hur som ska göras hemma, skriva packlista och plugga...

Seee Yaaa!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

åhhh! det spelas i mitt huvud hela tiden... jättegulligt :D

2008-12-17 @ 14:03:17

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0