My life is brilliant...!

Back in Halmstad I am.. Och det känns la ok antar jag..

Självklart trist att behöva lämna Andreas nere i Skåne men vi har ju haft en massa dagar ihop nu som inte var tänkt från början.. Och jag får ju träffa honom nästa fredag igen för tusan...

Jag har just nu en hemtenta som jag måste skriva på... Fick den igår och den ska vara inne på fredag.. Jag gillar läget sketans mycket.. På detta viset minskar ångesttiden från typ en månad till 2 dagar. I like it! Jepp Ångesten är på väg, dock inte här ännu, så därför jag ska jag kolla lite på OTH så att ångesten riktigt sätter in så att jag måste plugga konstant i fleeeera timmar... Tentan ska bara vara på fyra sidor vilket innebär att uppgifterna ska vara ganska övergripande och det är ju lätt, fast utan böcker kan det vara svårt... Jag har inga böcker.. Jag får helt enkelt lita på min ljugar-förmåga och bajsa ihop en massa ord som väldigt bra ut... Men inte än.. Förstt ett eller två avsnitt av oth...

Om det är någon som försökt på tag på mig de senaste dagarna så har det inte varit så lätt eftersom min mobil varit död sen i lördes natt... Men nu är den igång så det är bara till att ringa eller nått...


Veckan kommer se ut på följande sätt..
Onsdag: OTH o plugg...
Torsdag: OTH, tvätt o plugg...
Fredag: Plugg, lämna tenta, OTH, kolla idol-finalen och "fira" att Lisa (Jag) blir 23 den 21 dec! (glöm inte!)
Lördag: OTH, handla skidjacka? och sen fest hos Hanna och Johan där vi ska fira att Hanna fyller 23, på Lucia!
Söndag: Inte bakis då jag inte ska dricka nått på lördagen... Sååå det blir la OTH, plugg? och allmänt slappt!



Som sagt, my life is brilliant.. Jag är en tidsoptimist.. And I live in denial....


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

du är tillbaka :) jippi! (både i halmstad o i bloggen)

2008-12-10 @ 14:24:49
Det var jag som skrev: Sandra

Hehhehe snart e det slut på slapplivet min sköna, jag kommer strax att förstöra allt lugn du hade inom dig :p

2008-12-10 @ 15:07:17
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: A

Tyckte det var mycket bra att du kom ner och hälsa på mig... och snart kommer du ner igen, that we like..

2008-12-10 @ 17:00:51
Det var jag som skrev: Sandra

Hmmm, bra o bra vette tusen, fick jue plocka bort o tänka om, o tänka om gick la inte sådär vidare värst bra....Inte ens så att man ser slutet i tunnelen än för när detta e över finns det massor m annat shit som väntar....Men det e jue tur att nån e positiv....Kankse kommer en sväng imon...Sov sött...

2008-12-10 @ 23:02:08
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0