Orimligt...

Alltså okej att jag heter Stark i efternamn, men bara för det så innebär det verkligen inte att jag är stark... Jag är INTE stark. Dock är jag envis, som i en envis Ewertson (mammas flicknamn), och en stolt Stark... Så jag SKA lyckas få med mig all den packning som jag vill ha...

Packningen består just nu av:
En sportbag (axemrems-väska) - full med kläder och lite tjejprodkter.
En ryggsäck som ska rymma min datorväska (är det tänkt) och ytterligare lite tjejprodukter. Dator väskan i sin tur är packad med sladdar till datorn, till kameran och mobilen, och datorn då.
En vanlig väska som innehåller skolgrejer till morgondagen, och grejer jag behöver till en natts övernattning.
En påse med julklappar och ett par stövlar.

Än så länge finns det luckor i väskorna men de kommer snart att fyllas...

Som tur är behöver jag inte bära dem sååå mycket.
Hanna lämnade sin cykel här så att jag kan lasta den imorrn när jag går till skolan.
Slutar vi i tid tar jag bussen som stannar en bit från stationen.
Släpar grejerna på tåget.
Väl i skåne hoppas jag att en stor stark kille står o möter mig och hjälper mig bära alla grejer till mammas jobb så att hon sedan kan släppa det till bilen. Och till sist hjälps mamma o pappa åt o bära in det i huset. Medan jag själv står kvar med min väska som väger max ett kilo. Som ni märker är allt planerat in i minsta detalj... Väl hemma ska dock fler saker packas, som skidhandskar, böcker, snöskor och annat fast å andra sidan så ska ju inte alla grejer från halmstad med till sälen...

Tänk, snart får jag ha en och en halvvecka heeeelt utan plugg! Möjligen kommer jag läsa lite i nån bok i sälen, men det kan ju vara rätt avkopplande... Har jag längtat eller vad? Det kan ju inte vara nån nyhet att skolan just nu känns blääääähääääää för mig. Bara ett år kvar! Sen slipper jag skiten, dock hoppas jag att denna inställningen släpper snart så att jag kan njuta av och ta till vara på det faktum att jag är student och studentlivet är rätt nice...


Just in case,
GOD JUL PÅ ER!




Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

haha ja... precis därför! kanske :P

2008-12-18 @ 18:40:07

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0