Sista dagen...

Ja nu är den äntligen här, dagen innan jag får åka hem! Eller ja, vaddå äntligen? Egentligen skulle jag ju vilja att det är imorrn men idag är jag ju "ledig" och det är en massa som ska göras innan jag får lämna denna stad...

- Tvätta.
- Handla. (chips o fil)
- Plugga. (med Hanna, mest trevligt)
- Packa.
- Städa.
- Vattna blommor.
- Kasta sopor.
Ja listan kan egentligen göras hur lång som helst, och om jag ska hinna med allt så är det nog bäst att jag sätter igång direkt...


Det ska bli så otroligt skönt att åka hem. Dock får vi se hur länge jag står ut. Efter att ha bott i en stuga med 12 andra kan man nog känna att det är skönt att få vara ensam i sin lägenhet. FAAAST inget som säger att jag måste vara hemma hos päronen, jag har ju trots allt en nallebjörn som jag kan/ska åka till... Och nyår ska ju spenderas i Gbg med bästaste Hanna, som jag längtar!    Ja ni förstår nog att Halmstad inte har så mycket att erbjuda mig förtillfället, och speciellt inte när vi är lediga från skolan...


Nehe dags att gå upp och starta denna härliga dag!

Seee Yaaa!





Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0