Thats why we'll break through...

Ångesten kom aldrig, och nu är det för sent...

Här sitter jag fleeeeera timmar innan hemtentan ska vara inlämnad (kl.12 imorrn) och jag är ju färdig för tusan... Vad fasen hände??

Ett stort tack till Hanna som var med igår och till Sponge som har kämpat både igår och idag.. Jisses vad stolt jag är över oss! Vi är grymma, inte bara jag, men mest jag, i smyg i alla fall!

Dagen har inneburit tvätt och plugg.. Och typ inget annat.. Jo lite chill och snack och så förståss.. Vi har flitiga som små myror minsann.  Vi var uppe med tuppen.. Japp till 03.30 var vi vakna, sen sov vi till 9.30 respektive 10.50.. Ja, självklart var det Sponge som låg som en död sill på min madrass så länge medan en annan fixade med massa nu musik på datorn o mobilen...

Men nu är vi klara.. Så nu har vi helg!!!


Idag har jag o Hannabanana bokat hotell.. Wiiie! Från 081231-090101 ska vi bo på hotell i Götet minsann. Dricka skumpa, äta gott och kanske ta oss en svängom i den stooora staden står på menyn. Jisses vad mysigt och härligt det ska bli!


Näe nu ska vi läsa igenom skiten för att sedan skicka iväg det...

Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

jag längtar verkligen :D

2008-12-11 @ 22:45:00
URL: http://hannathoresson.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0