Vad hände med min blogg?

Jag är lite lessen på hur min blogg utvecklats...

I våras var den glad med massvis med bilder o tjo o tjim.. Nu är den bara tråkig..

Men med den här våriga glada desginen hoppas jag på förändringar... Hösten har faktiskt inte bara varit deppig o trist. Den har ju innehållet en hel del skojigheter faktiskt... Från och med nu ska jag bjuda på de positiva sakerna, och minska på det negativa... Det negativa ska inte bara raderas från bloggen utan även från mitt "verkliga" liv...

Har mycket att vara glad för.
Har mycket att se framemot.
Det postivia kan, ska, MÅSTE övervinna det negativa!


Två dagar kvar i skolan, (9-12 ena dagen och 10.30-12.30 andra dagen) det är ju helt överkomligt. Sen är det helg, frihet, lov som väntar!Jag vill bort från Halmstad och allt det negativa! Och snart kan jag det! När jag väl är tillbaka i Halmstad nästa år, då, då baske mig ska Halmstad förknippas med positivitet. Jag lovar! Jag lovar att försöka!


Nu ska jag plugga lite till innan jag ska sova...


Seee Yaaa!



Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

Känns väldigt tråkigt att du förknippar Halmstad med negativitet.....

2008-12-16 @ 22:23:17
Det var jag som skrev: Lisa

Mmm det tycker jag med!... :(

2008-12-17 @ 08:07:02
URL: http://goofys.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0