Är det värt det?

Hur kommer det sig att man nästan alltid ställer sig den frågan dagen efter? Har nyss kommit hem från en natt i ingenmansland. Vaknade i en främmande säng i främmande lägenhet av att mobilen plingar till. Genast känner jag hur huvudet snurrar och att inga häftiga rörelser är att rekommendera. Är det värt det då? Svar Ja! Idag måste jag nog säga att det faktiskt är det. Ångesten kan jag vara utan dock, varför ska min mobil alltid vara löjligt pinsamt aktiv?! Som tur är raderar jag allt jag skickar under natten så att jag inte kan läsa exakt vad jag skrivit, men i bakhuvudet så vet man att man skickat något man kanske inte borde. Why oh why? Äsch skit samma, lever bara en gång... hehe

                      image5

Vi hade det helt ok på festen, lite outsiders i början men efter ett tag kom vi igång. Jag o Michelle hade som tur var hört om samma fest så båda kände någon där... Vägen från ingenmansland till civilisationen tog sjukt lång tid, dansade väl nån halvtimme sen fixade jag sovplats hos M, och det var bra  ;) (För han har bil så vi fick skjuts hem också...) Hade inte gärna velat ligga mellan M&M i en liten etta. Haha.. massa M i mitt liv =)

Idag ska jag hem till Halmstad och något säger mig att jag borde ha pluggat något till morgondagens basgruppsmöte,, Kan det stämma? Får la fråga Sponge Bob sen när jag hämtar min cykel hos henne.

Nehepp om jag fylla min stackars mage med lite frukost nu då... Den har sagt ifrån rätt länge och jag känner mig taskig som inte uppmärksammar och åtgärdar.....

Kommentarer
Det var jag som skrev: michelle

jaha lisa...hahah förvånad jag blev att jag fått äran att ha med mitt face på din blogg. riktigt najs ju.hmm men väldigt kul att läsa även!!hade faktiskt en grymt kul kväll även om mitt minne sviker mig. Tur att vi fixade sovplats till dig iaf, en mycket trevlig påg!!ser fram emot nästa party, hoppas alla e samlade då (malin saknades sist)
alltid lika roligt,galet och minnesvärda kvällar hahahah puss vännen

2008-02-11 @ 16:10:11
Det var jag som skrev: Lisa

Wihi! Vi e grymma på d där.. Haha ;P

2008-02-11 @ 16:19:36
URL: http://goofys.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0