Eländes elände!

Det är bara massa elände hela tiden! Vad trött jag blir!

1. Hela dagen (eller ja från 09.15-14.30) har jag behövt nässpray vilket jag oturligtvis glömde hemma! Ajajaj! Så på föreläsningen satt jag och förgasades av mitt eget hår som hade aningen mycket spray + täppta näsborrar = inge skoj alls! När jag äntligen kom hem o  hittade mitt nässpray vad hände då? Just det, det räckte bara till ena näsborren så nu känner jag mig helt sné.

2. Elände två är Sandras påhitt på fyllan för x-antal veckor sedan. Hon ville så gärna fota oss på dansgolvet så hon tog MIN kamera, gick in på inställningar och fifflade, sen dess har den ej funkat. Vad fasen gjorde du Sandra?! När blixten väl funkar så blir fotot helt vitt eller så blir det bara mörkt. Grrrrr.

3. Är en rätt  gammal men kul historia. Förra veckan ville jag ha paj så jag satte igång o fixade med det. Glömde kolla tiden men jag gissade och efter vad jag ansåg vara 20min tog jag ut min paj och tog mig en portion. Den var inte riktigt klar men jag åt ändå och satt in pajen i ugnen igen. Jag satt o pluggade o tittade på teve och tyckte att min paj luktade såååå gott, "snart måste jag gå och lägga den i matlådor så att den inte blir kass" tänkte jag... Efter nån timme inser jag att jag inte ens tagit ut den ur ugnen...
Resultat? SE bilden.




Ja.. den blev aningen svart, men ljus inuti. Så ag bestämde mig för att frysa in den i små matlådor, och strax ska jag ta mig en av dem. Mums. Ännu en gång säger magen ifrån att den vill ha mat innan den gör så att Lisa svimmar av.... matbrist?

Rätt små eländen kan tänkas, men för mig är det jobbigt!  Fast,, I will survive!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Nu är det jue faktiskt så att jag inte var ensam om o fiffla m din kamera...Hmmmm du pillade på räät bra själv :)

2008-02-11 @ 17:53:47
Det var jag som skrev: malin

heeej hjärtat!! haha..kul nu har jag fått läsa..var väldigt skoj!! ringer dej nu istället blev sent igår så jag vågade inte då..!! massa pussar!

2008-02-11 @ 21:43:44

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0