Frustration och svettningar!

Tur att ingen var i närheten av mig imorse!... Jisses vad arg jag var... Skulle byta simkort men fick inte upp den nedrans luckan,, tog i som ett svin så fingrarna värket, gick inte alls. När killen på maxi skulle hjälpa mig häromdan lyckades inte han heller, så han ringde nån som kontrollerade om det var min telefon o shit... Jag fick ta en kniv för att få den satans luckan... och nu är där ett fult märke.. snyft!!! Vart så arg att jag var tvungen att ta av mig tröjan för jag blev så varm... Hade någon varit i vägen hade den personen antaligen blivit styckad..Kan låta lite överdrivet, men jag var arg!

Jag tror jag har tinitus! Huvudvärk ständigt. skrålar i öronen vid hög ljud, brus i huvet. svårt för o somna, har knappt mig själv när jag pratar... osv osv... Får kanske kolla upp det?!

Mina roliga lärare gav mig läxa till imorrn så det är la bara o sätta igång då!! Dumma...

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0