Jag dööööör..

Av skratt! Sponge Bob sitter just nu och blir intervjuad av HP, och det är fantastiskt roligt!

När de hälsat på varandra säger Journalisten:

"Du skriver att du är professionell.."

- Jaaa, eh, alltså det är inte jag som skrivit det.. eh det skulle vara en rolig grej ... mina kompisar fyllde i som en roliga grej...

"Jaha"
Fotografen ställer in ljuset på kameran och testar olika vinklar och ljus. Sen  sätter de sig vid bordet och pratar om Sponges yrke som pokerspelare på internet.
"Är det ditt yrke? Har du vunnit? Beroende framkallande?"
- Ja, alltså jag spelar ju, satsar inte så mycket. Mest på skoj.

Hela tiden står fotografen på knä och fotograferar Sponge.

Journalisten känns väldigt stel och osäker,,, antecknar flitigt.

"du har inget emot om nån ringer nu och frågar om du vill vara hårmodell"
- nej verkligen inte! Det är ju en flickdröm jag alltid haft så det gör jag gärna!
"kan man leva på att vara hårmodell"
- Ja nej det kan man nog inte..

"rensar du avlopp på fritiden?"

Lisa och Sponge börjar skratta, likaså journalisten och fotografen.

- Nej jag o Lisa har gjort det nån gång

"Hur gick det till när du rensade avloppet? Du ringde ingen kille?"

- Vi skruvade isär och rensade... Sen hade jag köpt avloppsrensare.

"Blev det bra?"

- Ja betydligt bättre än innan!

Sedan pratar de om Sponges muffinsbakande, kommande 25 årsdag. Livet som student osv.

Efter en plågsam halvtimme går de sin väg och Sponge och Lisa måste nu prata igenom hela händelsen!

Hahahahahahhahaahahahahahahaahhaha!


Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0