Knappt att man överlevde jue!

Jisses vilket väder det är här i Halmstad. Jag o sponge skulle cykla från mig till henne, knappt att det gick! Ojojoj. Först när vi skulle börja trampa låg Sponges underst i en hög cyklar, min var såå duktigt och stod så fint bredvid. Det tog ett litet tag innan vi lyckades trassla loss cykeln.. Regnet piskade i ansiktet o det gjorde så jädrans ont. Och fast vi trampade som galningar med cyklarna nästan överfulla med packning tycktes vi inte komma nånstans! Efter många om o men kom vi dock fram och kvällen har gått undan med två filmer o ostbågisar!

Imorrn blir d en runda i stan (fönster shopping för min del), nagelfixande (alltid ett måste med mig o Sponge), middag med några härliga ladies från klassen sen utgång minsann! Ser mycket fram emot det! Skoj som tusan.. Himlans tur att vi får pengar på måndag!

http://www.hallandsposten.se/familjenyheter.asp  <---------- Artikeln om Sponges nerlagda dröm om att bli hårmodell då läraryrket känns lite mer stabilt!   Allt som står där är sant,, kanske aningen vridet för att låta bra! ;)

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0