Livet är allt bra dumt!

Är det inte läskigt att vi under kvällen diskuterar livet och dess mening, att man alltid ska se det positiva o livet, finns det en större makt eller är det ödet, hur man ska leva varje dag som om det vore den sista, att man måste säga och visa sina medmänniskor hur mycket de betyder för en. När kvällen börjar bli natt får han reda på att hans mamma är på väg till akuten (igen)....

Själv hatar jag sådana situationer och hanterar dem väldigt dåligt, Åh! Hade inget vettigt o säga alls men att jag fanns där, att jag brydde mig och gav mitt stöd hjälpte kanske lite hoppas jag. Det bästa jag kunde komma på var att citera allas vår Monty Python: Always look on the bright side of life.. och lite vissel...

"Är det ödet att jag hittat dig?"

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0