Melee - Cant hold on

"But if you can't hold on
Let it go and come back in your heart
And if you can't hold on
Maybe it's not time for you
And if you can't hold on
On your very last try
I'll be there in the morning to pull you through"

Ååååh vilken låt.. Lyssna på den! Nu! Jag lovar du blir fast direkt.. Lyssna även på Melee - Built to last... Var tusan kom det här bandet ifrån? Helt plötsligt sitter jag här o nästan lipar åt en låt jag aldrig hört innan. Himlans glad över att den kom till mig.. Tror det är ödet!

Gårkvällen spenderades med en stooooor godispåse och meldofestivalen sen Se upp för dårarna. Haha den filmen e cool, älska pappan!

På dagen såg jag filmen Atonement eftersom jag blev kär i den manliga huvudrollen i becoming Jane. Han är väldigt duktig den pågen...

Förresten, Min Johnny Depp, satt till klockan 2 inatt och kollade på honom på youtube. Jag kan inte hjälpa det! Jag har så mycket kärlek inom som bara skriker om att få komma ut!


Städning på schemat.. usch o fy!



Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0