Mitt fel?!?

Här sitter jag hos Sponge Bob och njuter av en film o ett glas cola när hon helt plötsligt ringer till Hanna o skriker att det är mitt fel! Hur kan det vara mitt fel? Jag satt ju bara brevid så fint och observerade?

The story:
Sponge Bob får reda på att man kan buda på billiga tågbiljetter på tradera. Hon blir medlem och hittar önskad resa på önskad tid. Hon lägger sitt maxbud  = 200kr. 

Efter en stunds orientering inser VI att hon nu kommer få köpa denna biljetten för 200 kr då ingen kommer bjuda över (enligt vad vi tror). Bjudningen höjs en krona åt gången och där finns flera liknande resor att välja mellan.

Sponge Bob ringer i förtvivlan till Hanna eftersom jag är ett sånt fint stöd som bara sitter o skrattar.
Hanna: "hjälper lisa dig!?" väldigt förvånad röst
Sponge Bob: ja... hon sitter här.
Lisa: Jag har inte sagt eller gjort någonting, det är mitt fel! jag bara tittar!
Hanna: Ja men du sitter ju där!
Lisa: Jag är inte skyldig till något.

..... tiden går och Sponge förklarar att hon mår psykiskt dåligt och att hon aldrig mer tänker göra det här!

..... efter ytterligare några sekunder tittar vi på resan igen, Tro fan att det är fel resa helt o hållet! Sponge Bob ska åka från GBG till Sthlm... på biljetten står det Sthlm-GBG... Hahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahhahahahha.
Hanna skrattar, Lisa skrattar, Sponge Bob skrattar inte..

Hanna: vi ses imorrn!
Sponge Bob: Men Hanna!
Hanna: jag kan inte göra nått.

Är vi inte stöttande vänner så säg ;)

Roligt citat:
"Jag får ont i min själ"
Lisa likes!

Nån som ska åka från Sthlm till Gbg den 14/2 kl 16.10??

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

Hahaha! Det är tragiskt faktiskt... riktigt olyckligt! haha.. men jag tror du menar att du sa att det INTE är ditt fel? =) Ses snart honey! Pussa!

2008-02-12 @ 09:21:44

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0