Nära döden upplevelse!!

Vilken känsla känsla det är att vakna på morgonen och se hur solen skiner in genom persiennerna, och känna hur den värmer. Genast letar sig ett leende fram på mina läppar. Vårkänslor från topp till tå! Är det inte härligt?
Tänk att solen kan få en att må så bra!

Ska gå ut o ta en promenad nu, till kyrkogården. Kommer ju ta nån timme. Härligt!!

För att komma till min nära döden upplevelse...... Igår när jag skulle baka chokladbollar skulle jag ta ner ingredienser från mitt "skafferi" men jag nådde inte så jag hämtade en pall. När jag står o balanserar på denna pall välter pallen och jag faller pladask ner. Tårarna var inte långt borta,, Fy f*************n vad ont det gjorde! Jag har mega ont på smalbenet och värsta blåmärket. Jag vart ju chockad med så jag satt där på golvet en stund o hyperventilerade. Jisses! Det tröstade lite sen när jag hade min chockladbollar i munnen. Men baske mig vad ont det gjorde. Tänk så hade jag dött,, Som Sponge sa när jag var hos henne: tänk så hade jag dött och ingen märkt det förrän på måndag när jag ej kom till skolan....
Nej nu kallar den friska luften på mig!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sofie

Oooh :O de måste ha gjort ont!

2008-02-15 @ 11:27:05
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se
Det var jag som skrev: Sara

stackare! aj aj aj! hoppas det känns bättre nu!

2008-02-15 @ 11:35:18
URL: http://littlenova.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0