Nu har jag konverterat!

Japp.. efter att ha varit ute o gått i två timmar och 45 minuter har jag lyckats konvertera från kontantkort till abonnemang! Jag kunde inte motstå försäljaren som kom emot mig med sin bruna fina ögon som sluckade upp mig. Han gjorde ett bra jobb som lyckades få mig att stanna då jag alltid annars går rakt förbi utan att tveka.  Eyecandy indeed!

Jag har även under dessa timmar skrivit upp mig på sommarjobbslista så nu är det bara o vänta.. Hjälper det ha pappa som merit förutom mina egna fantastiska skills?


Nu har jag väldans ont i knäna eftersom skorna jag gått i är urusla!!!! Dumma skor! Jag borde verkligen äta eftersom jag inte ätit sen 11,, Magen gör uppror!

Har ladda upp med massa gott inför helgen:
1) ostbågar
2) jordnötter
3) popcorn
4) vitamintabletter
5) fetaost

Kanske ska göra mig en mumsig sallad med granatäpple ala Sponge/Lisa (snodd från josefine) ??

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0