Oboy o bakelse på ingång!

Ska snart hem till Hanna o dricka varm oboy, att nån sk. glasswienerbröd och se på greys! Kan ju inte bli en bättre kväll än så här!  Längtar......

Har ingen blogginspiration... Men det jag undrar över är varför denna människa alltid dyker upp när jag är i stan!? vart jag än är så är baske mig denna person där också.. Jag o Sponge träffades på stan för att käka Buffé, så vi går till Asian Palace som vanligt, vem ser jag direkt när jag kommer in och som tittar tillbaka på mig? Jo den där filuren... Överallt hela tiden! Sponge säger att det kanske är meant to be.. Undrar om den personen är medveten om att vi är på samma ställe hela tiden eller om det bara är jag.. Knas!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Nästa gång du "träffar" på HONOM tycker jag att du ska ta dig mod till! På fyllan kanske är bäst iof om han är där vi är nästa grr vi är ute så ska jag ta mig fan tvinga dig o göra ngt åt detta....Jag säger bara kämpa inte emot ödet lilla du!

2008-02-27 @ 16:33:40
URL: http://goofys.blogg.se
Det var jag som skrev: Lisa

Haha.. men vaddå... han är ju inte ens snygg ;)
Sen är han antagligen ung.. Haha, knasbolligt är det i alla fall!

2008-02-27 @ 17:11:41
URL: http://goofys.blogg.se
Det var jag som skrev: Sandra

Låter ju som en riktigt mysig kväll.

2008-02-27 @ 23:11:35
URL: http://froggie.blogg.se
Det var jag som skrev: Hanna

hihi... jag vid livet är vi ;) och håret sitter kvar :D haha. natti snuttan! tack för ikväll! myspys.

2008-02-27 @ 23:33:59

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0