Olycklig.. Eller nej lycklig var jag visst!

Idag är en lyckans dag!

Solen skiner och värmer upp min lägenhet.
Enstaka fågelkvitter tar sig in genom min öppna balkongdörr.
Himlen är vackert klarblå.
Avslutad kurs idag.
Inge plugg förrän på måndag.
Helg from idag.

Det är alla hjärtansdag och det är första gången på länge som jag inte har någon att dela det med... Hur det känns? Jo det känns faktiskt helt ok. Visst skulle jag helst vilja dela denna tramsiga dag med någon, fast det vill jag ju varje dag så det är inget speciellt med dag.

Om vädret håller i sig har jag inget emot att spendera helgen med mig själv. Jag kan ta en promenix till biblioteket o låna en bok till nästa kurs som jag kan läsa i. Jag kan ta en promenix till stranden och gå där o njuta. Kanske cykla o träna för en gångs skull, men jag tror inte min förkylning tillåter det! Tyvärr..
Helst av allt skulle jag vilja få lite pengar så att jag kan åka nånstans, o shoppa. Så mycket som jag vill ha som bara ligger o skräpar i affärerna och skriker efter mig. Nån rik man som vill gifta sig med mig?

Ännu en räkning har letat sig in genom min postlåda. Fast den ska nog pappa betala.... Kanske!


Jag har en hög med tvätt och en hög med disk... Båda dessa skall tas itu med idag och eventuellt lite städning.

Imorrn ska jag gå o presentera mig själv så fint så att jag kanske kan få lite sommarjobb.... Hoppas Hoppas!!!!

En lyckans dag helt enkelt!

Lisa is totallty happy for once!

Fast ja det är klart. Sponge o Hanna åker till sina älsklingar idag. Hur kan ni?! image10


Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0