På väg mot helg igen!!

Jisses vad härligt! Snart är det helg igen... Kommer den att spenderas med älskade Hannabanana eller med älsklingarna i Åstorp? Jag vet inte ännu, antagligen blir det med Hanna eftersom Malin inte kommit iordning i sin lägenhet ännu...

Undrar vad vi ska hitta på för skoj Hanna? Jag får inte shoppa någe mer denna eller ja nästa månad... Haha.. Gick på stan i dag med Sponge och det slutade med att jag shoppade 2 jackor o en scarf från HM, acnejeans, en av de finaste klänningar som finns på carlings o ett par heta skor på stadium, vilket har lämnat mig ruinerad,, nästan.. Har sett till att jag kan betala mina räkningar och böcker som är på ingång.. Bläääää, ännu en månad i shoppingcelibat! Fast det jag handlade idag kommer jag kunna leva på läääääääänge :)¨
Dessa skorna kom jag hem med idag.. I like!

Helgen som varit har varit awesome! Film o massa mys med Sponge på fred o sönd... Middag och askul utgång med tjejerna som slutade på ett trevligt sätt... :) Jag har bott hos Sponge som så många gånger förrut och hennes babe blir sååååå avundsjuk att jag får dela madrass med henne o inte han. Stackaren..

Dagens fundering: Jag har antagligen inte tinitus, lättnad... Har mått ovanligt bra denna helgen då jag inte enbart stirrat in i en datorskärm... Strålar min dator ut negativ strålning som gör att jag mår kasst? I alla fall. Promenixer och träning står på schemat för denna veckan då jag är ledig tills torsdag. Inga undanflykter går att komma med!!! Varken väder eller kläder ska hindra mig... Om något så är det kläderna som motiverar mig.. Snart somma Lisa! Snart sommar.... Tänk vad fint de byxorna skulle kunna sitta Lisa..... Tänk vad fint den toppen skulle kunna sitta Lisa,,, den har gjort det Lisa! Har tröjan krympt? Nej Lisa.... Det har den verkligen inte!!!

Dessa finfina byxor från acne köpte jag idag... Sitter de lika nice på dig Lisa? Njea,, inte rikigt,, (men nästan) Nähä!? Gör nått åt det då!!!!! Ok.. jag ska... Lovar!


Upp med tuppen imorrn o handla nyttigheter? Eh nej.. sova läänge,, sen handla nyttigheter ;) Morgonjympa? Jao... det med! Vill man vara fin får man lida pin! Hmm..Okej... :/

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Tur att du har en personal shopper hehheh....Som inte bara hottar de fina byxorna utan oxå dem som e billiga lr på REA :)
Jag venne om du fått mindre stråling från dataskärm dock, hmmm hur många filmer har vi sett tjaaa det e iaf mer än fem hehheh på min lilla 15 tums dataskärm!

2008-02-25 @ 22:58:35
URL: http://goofys.blogg.se
Det var jag som skrev: Lisa

Ja men Sandra... jag undrade faktiskt om det var MIN datskärm som spökade... Haha... Ja utan dig vet jag inte vad jag skulle ta mig till!

2008-02-26 @ 11:55:59
URL: http://goofys.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0