Plugg o manikyr!

Har suttit hemma hos Sponge o pluggat sen kl 12. Eller "pluggat", överdrivet, på alla dessa timmar har jag fått ihop två sidor och en provuppgift. Waow vad effektivt! Men det är ju mer än vad jag hade innan?

Sponge är i duschen och jag sitter o frenchar upp mina naglar. Finfint. Är mätt som en filbunke eftersom jag lyckades klämma i mig i princip en hel pizza, gott o mättande.

Har skrivtorka idag, beror nog på att plugget har hjärntvättat min hjärna.

Ska fixa andra handens naglar nu!

Förresten!!!!!!!!!!!! Idag har jag beställt linser! Nice nice.. Färg = Honey.. Oh, ljusbrunt hår o brunaktiga ögon? vad tycks om det??

Med order från Hanna så kan jag meddela att jag för en gångs skull mår bra! Ingen huvudvärk idag! Woho, fast... jag har ju ont i halsen. Men om jag måste ha ont nånstans så har jag det hellre i halsen än huvet!

By the way, så ska jag leka med Hanna när hon kommer hem från Sthlm.. Längesen nu ju babe!
image9

 Lisa + Hanna = Kärlek! 

Kommentarer
Det var jag som skrev: hannis

frenchar... hahahaha! bra sagt :-D

2008-02-13 @ 20:25:59
Det var jag som skrev: hannis igen

på tok för längesen!!! men den som väntar på något gott....

2008-02-13 @ 20:33:49
Det var jag som skrev: Sandra

Grym fotograf lr vad säger ni?!

2008-02-13 @ 23:56:52

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0