Plugg och oboy!

Mmmmm idag gjorde jag nått förbjudet.... Jag handlade Oboy, och det är såååååå gott! Tänk ett ostknäcke o ett glas oboy... MUMS! Har pluggat en massa idag, förvånad över mig själv att jag startade tidigt så att jag nu kan nuta av kvällen. Härligt! Känns som att jag varit igång hela dagen så nu är det skönt att kunna luta mig tillbaka i soffan och glo på teve o surfa runt lite på nätet.

Nej nu ska jag läsa min  bok om Tourettes.. Vild källa! Den rekommenderar jag skarpt. Sjukt bra, kan knappt lägga den ifrån mig! Den är så gripande, så upprörande, så bra!

Dagens fundering:  vad ska jag göra åt min mörkerrädsla, det håller inte att vara så rädd... dessutom har jag ju min gnutta av klaustrofobi,, Inge kul alls o tvätta, dels måste jag lämna min byggnad för att ta mig till tvättstugan, inge kul i mörkret, dels är det mörkt o trångt nere i källaren som leder till tvättstugan.. Jag tycker det är skitjobbigt! Hjärtat slår några slag och jag ser mig omkring som en galning... Borde jag inte vänja mig vid det snart??

Nu ska jag drick oboy... Igen!

Kommentarer
Det var jag som skrev: HELENASCITY

mums!

2008-02-26 @ 22:58:17
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0