Tack Sötnos!

Jag hade en toppenkväll igår. Vi fick kanske i oss lite väl mkt men det var tur att en av  oss kunde stå på benen och inte cykla in i grinden för hundrastgården och sen trilla med cykeln o ligga helt utslagen. Hahaha, kul var det! De två senaste gångerna jag varit på kåren så har jag upplevt nya saker. Förra gången råkade jag vara kvar där till de stängde, vilket var ett big misstake. Igår/inatt var inte dansgolvet öppet utan de hade satt en provisorisk DJ på ett minidansgolv, där alla hade gott om plats. Bara de rika eller de desperata studenterna som gick dit? Näää, jag o Hanna lyckades skrapa ihop 50kr så att vi kunde dansa järnet, det tillåter ju ekonomin... Och det var baske mig skoj, när det inte är så mkt folk så ser man alla söta killar juhu!

Sorry Hanna att jag gosade av ditt örhänge,,, inte meningen :) hehe. Men vi hittade det igen i alla fall... Tack babe för en lyckad kväll!

Alltså denna bilden.. En bild säger mer än tusen ord? 
 image19
Love is in the air!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Jonna

haha skön bild:)

2008-02-21 @ 12:20:02
URL: http://JONNAat.blogg.se
Det var jag som skrev: Jonna

hehe verkligen:)!

2008-02-21 @ 12:35:13
URL: http://JONNAat.blogg.se
Det var jag som skrev: hanna

hahaha! sicken bild... och sicket inlägg :D men me like! hade en toppenkväll... även om denna dag varit mindre bra!

2008-02-21 @ 16:27:37

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0