Tidsoptimst och fattig student!

Hur i allsindar tänkte jag när jag väntade med att göra tre uppgifter till på torsdag? Jag har två dagar på mig... Det tar minst en halv dag för mig att samla motivation till att sätta igång och jag har inte ens börjat. Hur ska detta gå? Massa te och långa nätter framför mig? Nääää, egentligen handlar det bara om att sätta igång och komma in i ett bra flyt... Men hela mitt huvud känns som om det körts en omgång i en mangel. Ögon o näsa rinner, halsen kliar o gör ont, lock för öronen. Kan det bli värre? Japp, jag känner hur en rejäl huvudvärk smyger sig på och när den väl kommer blir det inte roligt!

Hur i allsindar tänkte jag när jag beställde kläder från halens, åkte hem o festade i helgen, klippte och färgade för en kostnad på +1000 kr, tankar mobilen stup i kvarten när jag är student? Kunde jag inte spritt ut det under flera månader? Jag ska dessutom ut o käka middag + utgång med gänget på Sponge Bobs födelsedag. Hallå? Växer mina pengar på träd?! Räkningen från Halens kom idag och jag inser nu att helgen kommer att spenderas i min ensamhet i en etta i Halmstad. Jag kan inte åka hem och jag kan inte åka till Småland.. Kul, verkligen jättekul!

Måste även cykla genom staden o presentera mig så vackert så att jag eventuellt kan få lite sommarjobb. Pappa visade bilder på chefen som han gick i skolan med för många herrans år sen så om jag "spelar min kort rätt" kan jag nog fixa in mig! Haha.

Nä om jag skulle ta o käka lite o sen sova,, eller vänta jag skulle ju plugga. Äta o sen plugga då.. Hmm.. Bläsch..

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0