Två varianter av mig!!!!

Japp..... Idag har jag haft mina linser på mig... Ett litet tips kan vara att se till att det inte är damm på dem... Tror minsann att det var därför jag bitvis idag var halvt blind. Såg bara konturerna på vissa och suddigt som tusan. Inge bra! Men finfinr var det iaf.. Rätt nöjd är jag ändå. Men de gör sig bäst på avstånd!



Samma Lisa, Samma dag.. (åh vad jobbigt att min kamera eh fungerar..Mobilen tar så kassa bilder jue)

image16

image17

Party imorrn? Jajjemän. Skoj skoj!


Har en del o plugga så det är bara å sätta igång... Som vanligt!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

oj vad ovant med din vanliga :O eller det borde det ju inte vara... men det känns som eeh.... i alla fall... bruna ögon klär dig vännen :)

2008-02-19 @ 19:45:14

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0