Var är jag?!

tänkte jag när jag för 15 min sen väcktes av att mobilen ringde och förtvivlad Sponge Bob ringer. "Vad har hon gjort nu?" tänker min hjärna snabbt. Sponge Bob fyller snart 25 och fick hem en lapp att fylla i till hallands posten, uppgifter om yrke, studier, fritidsintressen och drömmar om framtid. Självklart tyckte vi det var roligare om hon inte fyllde i den själv utan att vi i gänget skulle göra det. Vi blandade in lite fina vita löger om våre käre vän och postade kuvertet i söndes. Idag får Sponge Bob ett samtal där kvinnan i andra änden säger "Fin bild, intressant att du vill bli hårmodell". Och på torsdag ska journalist o fotograf hem till Sponge o prata om hennes vilda liv som blivande 25 åring, hon kommer säkerligen få många beundrare och fans! 
Fundering: är Goofy ett ont bihang hos Sponge som framkallar olycka o elände? Eller är Goofy a spread of joy som gör Sponges annars rätt så lugna liv lite mer fartfyllt och intressant?

image8
Sponge Bob + Goofy = tokbra!


Any who, sitter någorlunda yrvaken och ser att 3:an är till baka, vilken lycka!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Jag skulle vilja påstå att det är Sponge Bob som gör Goofys liv fartfyllt då hon alltid råkar ut för det mest underliga saker som får Goofy och KNÄCKA sig! Dock tillför min kära Gooffy mig värme o kärlek i mitt liv....OjOJjoj så poetiskt det blev...

2008-02-12 @ 15:54:38
Det var jag som skrev: Sandra

PS var jue jag som sa att det kunde vara roligare om ni skrev ihop ngt.....DS

2008-02-12 @ 16:11:03

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0