Allways look on the bright side of life!

Idag hade det kunnat var en urusel dag!

Har jobbat i stekande sol med febervärk och kramp i magen...

Fick punka på bakdäcket idag när jag hade halva vägen kvar att cykla från jobbet... det öste ner och jag blev väldigt blöt! Lämnade in cykeln på en verkstad och imorrn måste jag punga ut med 200 spänn för att få tillbaka min kära cykel!

När jag skulle göra våfflor hade jag inget mjölk hemma..

Skulle fixa matlåda till imorrn och glömde min makaronisar, så de kokade i typ tio min!
.....................................

Idag är det ändå en rätt bra dag!

Jag är sjukt trött MEN febervärk och magont är borta och det regnade ju inte  på mig!

Jag har punka på cykeln MEN snälla Niklas från jobbet har erbjudit sig att plocka upp mig på vägen.

Jag hade ingen mjölk MEN att bland 2.5dl laga lätt med lite vatten funkade skitbra och våfflorna blev godare än någonsin!

Jag blandade i lite smör och saltade o pepprade makaronisarna! Man får inte vara kräsen!




Jag börjar verkligen ångra att jag raderade hela min inkorg på mobilen. Alla fina sms, alla fina mms, alla fina röstinspelningar, alla flyttkort!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Karin

ca 20 kanske:)

2008-07-07 @ 22:31:26
URL: http://karinolofsson.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0