Anledningen till att jag haltar mig fram där jag går...

Varning för äckelbilder!

Som sagt...  Alla fötter är äckliga och mina fötter är verkligen inget undantag, mina är nog bland de äckligaste som finns....

Under min stortå bor det ett litet fint sår som gör mitt liv lite svårare än vad det egentligen behöver vara! Är det inte det ena så är det andra...

   
Det hela började som ett mega skoskav på tramdynan, som sedan läkte fint, sen vaknade jag i söndes hemma hos Malin och när jag gick upp upptäckte jag att jag inte kunde gå på min stackars högerfot... Ja och anledningen tycker jag är rätt solklar.. Hela tån var svullen och även stora delar av foten. Jes! Ett härligt varigt inflammerat sår! Fick med mig asollösning av mamsen och kortison salva som ska göra susen, och ja det har faktiskt blivit bättre, bilderna togs i söndes och idag ser det mycket bättre ut, inge var längre!

Detta inlägg måste ha varit sjukt intressant för er mina kära läsare!! Haha! Och här med tackar jag för mig själv för denna kvällen... Dags att besöka drömmarnas världs! :)









Ibland känner jag mig ganska okvinnlig.... Kan ni förstår det?


Kommentarer
Det var jag som skrev: Joel

Apropå bilden i inlägget ovan (ja, jag orkar inte scrolla upp ch kommentera där) så trodde jag det var det fina tegelhuset du var så lycklig över...



Chockad jag blev när du menade solen

2008-07-03 @ 14:35:58
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0