Det är ju fredag för fasen!!!

Idag ler jag över mycket! Solen är framme, helgen är här om tio timmar, stranden ikväll, Malin kommer imorrn, osv. osv! Jag vill fortfarande göra en Ronja! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Jag är så full av energi, inte ens liiiiiiite trött denna morgonen är jag! Dock kommer nog dagen gå rätt segt, gör den alltid på fredagar när man vet att det är sista dagen innan helgen, ska försöka att inte glo på klockan hela tiden, har jag inte gjort de andra dagarna så det borde ju gå.

Förresten.. Om det inte är Sponge som prenumererar på mig på bloggkoll... Vem är det då?


Hörs i eftermiddag!

Toooooooooooodelooooooooooooooo!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Karin

ha en fin fredag:)

2008-07-04 @ 08:29:03
URL: http://karinolofsson.se
Det var jag som skrev: Hanna

Heeeej älskade lisafisa!



Blev sååå glad när du ringde igår! Det värmde i hjärtat. Dock får du inte glömma skicka över ditt nummer - du lovade faktiskt ;)



Jag saknar dig med! Jättemycket. Det är nästan så att jag till och med saknar dina tår när jag ser de äckliga bilderna - eller åtminstone tjatet om dem som jag vet att jag hade fått höra om jag vore bara en liten smula närmare dig!



Förra året saknade jag inte Halmstad alls. Och inte jättemycket iår heller. Det enda jag saknar är dig min lilla toka!



Tänker på dig!

Ha en fin helg så hörs vi snart!

Puss!

2008-07-04 @ 14:19:12
URL: http://spraka.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0