Fan vad luktigt det äcklar!

Ja sådana citat och många fler är det som roat mig och Malin denna dag. Vi har legat raklånga hela dagen i princip förutom när vi rest på oss för att käka, dricka och besöka toan. Vi har skrattat så mycket att vi nu har träningsvärk i våra härliga bakismagar... Allt är roligt och humornivån är lika med noll.. Flera tusentals hjärnceller har gått förlorade under natten och resultatet av det är alltså att allt är roligt..

När vi värmde tacobröden luktade de så illa och det var då Malin sa "Fan vad luktigt det äcklar", och sådana snevändningar av meningar och ord har det flödat gott om idag. Och JA vi skrattade så vi grät när Malin sa så där! Likaså skrattade vi enormt mycket åt att Malin helt plötsligt säger "Men gott att jag sitter o äter med en nagelsax" samtidigt som hon puttar bort saxen som ligger precis vid hennes tallrik...(hur var det nu tallrik stavades, fick jag rätt nu) Vid något tillfälle skrattade vi så mycket att maten vi hade i munnen sattes i halsen och flög upp bakom näsan på nått jävla vänster....

Nu ligger vi och kollar på The best of Miami Ink och jag blir mer o mer inspirerad att ta tag i min eventuella tatuering. Får kolla upp vad som finns i  Helsingborg o Ängelholm snart...

Nej nu ska jag ta o krypa ner under täcket igen o glo vidare på teven. Malin ligger redan helt utslagen på sin madrass o njuter av livet som den unga bakfulla brud hon är!

Tyvärr togs inte en enda bild igår, förutom på mig o min outfit, ego som man är... Tråkigt men vi bär föralltid minnena av kvällen med oss inombords! :P



Toooooooooooooooooooooooooooodelooooooooooooooo!








Och ja... Mobilen var löjligt aktiv igårkväll också... Helvetes jävla skit!
     "Haha det är lugnt, jag är van"

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0