Fy fasiken vad kul!

Japp kneget på k-gården flyter på rätt bra, en och en halv vecka kvar, känns lite konstigt.. Trivs sjukt bra med mina uberskojsiga jobbkamrater! Massa tokigheter varje dag. Snart bär det av till Helsingborg och fyra veckor på k-gården där istället.

Hade i alla fall en av de bästa helgerna på väldigt länge! Orkar inte dra allt som hände men det var myskväll med mamsen o papsen, väla med lillebror, festmiddag för pappa med grannarna, en runda på torparedagarna i åstorp, som skulle kunna liknas vid en liten liten festival (såg nyss att åstorp själv kallar det för knallemarknad men visst låter det coolare med festival?), tillsammans med Dorota som jag inte träffat på länge, mötte även upp Malin där och vi begav oss senare till Hbg för att festa hela natten lång, kom hem strax efter 5 på morgonen, att man orkar! Riktigt kul att se päronen och grannarna dansa på den lilla fesivalen.. Haha, what a sight! Träffade även på lillebror som antagligen fått i sig en för mycket och satt mest o dega i ett tält, gulleplutte! OCH inte att förglömma att jag hittade Danne mitt i smeten, eller det var nog han som hittade mig, min käre jobbarpolare för FYRA år sedan, börjar man bli gammal eller? Skoj att träffa han igen, vi hade det ju grymt skoj på skolan där vi jobbade hela sommaren!


Bilder som väldigt lamt visar hur denna sk. festival i Åstorp ser ut.... :P
Jag TROR att pilen pekar på min far och jag är där också nånstans... Kul med magdans? Haha!

     

Malin kommer kanske i helgen med! Eller jag tror det är rätt säkert att hon gör det men jag vet inte...  Hoppas hoppas! Skulle varit massa skoj om hon kom, laga mat och festa järnet som vi e så duktiga på! :)



Denna serien är ganska kul ändå! :)

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0