Håhååååååååjajaaaaaaaaaa!

Ja det är väl egentligen allt jag har att säga denna tidiga fredagsmorgon.... Hur humant är det egentligen att tvingas gå upp vid denna tiden? När jag blir kung är det det första jag ska ändra på!

Idag kommer det bli en jobbig dag, fast den kommer nog gå väldans snabbt. Först jobb mellan 7-16, vad jag ska roa mig med på jobbet har jag ingen aning om men städningen mellan 7-8.30 lär jag ju hamna på, hatar att städa.. Suck!

Efter jobbet  måste jag hem och börja skriva lista på vad jag behöver ha med mig hem under de veckor jag ska vara i Skåne, och sedan packa ner det... Dessutom måste jag ju storstäda så att här är rent o fint när jag lämnar så att jag att när jag kommer tillbaka hit trivs som fisken i vattnet. Nånting säger mig att när jag går in genom min lägenhetsdörr om några veckor så kommer det vara fruktansvärt efterlängtat!

Imorgon kommer Sponge! Vågar knappt tro det! Igår skulle hon försöka lura mig på msn genom att skriva "Ändrade planer, vi kan inte komma", mitt svar till det var "Nej nu drar du mig allt i näsan!" varpå Sponge började flina, det heter tydligen inte så.. Men "pull my nose" på engelska betyder la att man blivit lurad? Aja shit the same!

Off to work i go! Woho! Or not....

Seeeeeee Yaaaaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Karin

nä vad ska man svara liksom:p

2008-07-11 @ 08:40:29
URL: http://karinolofsson.se
Det var jag som skrev: Veronica

Hahahaha! Underbar kommentar på Karin Olofssons blogg ang. messet... :)

2008-07-11 @ 09:10:13
Det var jag som skrev: Sponge

Flina hehehe....Det märkte du via msn ;D Telepati...

2008-07-11 @ 14:36:42
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0