I wanna do a Ronja! ;)

Just nu har jag så mycket känslor i kroppen som bara vill ut på en och samma gång! Tänk om man bara kunde göra en Ronja: Springa med utfällda armar och bara skrika. Jag får lägga mig i sängen och skrika in i en kudde istället!

Jag är GLAD! Fattar ni? Sommarvärmen tar fram känslor jag inte visste fanns. Jag lyssnar på Am I dreaming med Kat DeLuna ft. Akon och jag vill bara hoppa runt o dansa! Gah!!!! :D

Har nyssen kommit hem från en liten promenix som tog mig ner till Östra Stranden där fötterna badades i havet, och sedan vidare till Johanna och kiosken där hon jobbar, åt en STOOOOR glass med tre kulor! Apelsinchoklad, kaktus/lime sorbet och polka, mums i magen! Fick även smaka en sked chilichoklad, inget jag tänker testa igen. Bläsch!



Johanna hon är så himlans go måste jag säga, vi satt ner en stund och pratade och bestämde att jag ska dit imorrn igen o käka glass.

Planerna för helgen är just nu:
Fredag:
1. Jobba mellan 7 och 16.
2. Hem o käka, snabbstäda (läs: kasta in kläderna i garderoben, sopa dammet under soffan och torka av toastolen) så att här är fint när Malin kommer.
3. Cykla till stranden och ligga där i solen och läsa tidningar och min bok, kanske ta ett kvällsdop?
4. Besöka Johanna i kiosken och äta en glass med TVÅ kulor.
5. Bestämma med Johanna om vi ska dra en sväng till Bulls med Josse (Johannas lillasyster) när de jobbat klart.
6. Ja antingen fixa mig för Bulls, eller slappa och sen sova.

Lördag:
1. Städa lite mer noga.
2. Göra mig i ordning för att sedan möta Malin på stationen.
3. Gå till stan med Malin, handla booze till kvällen och nästa helg.
4. Handla och laga mat, antagligen tacos om jag känner oss rätt.
5. Drick, sjunga, dansa, snacka skit, göra mig fin och redo för partaj!
6. Möta upp Johanna och Josse på Bulls i stan?
7. Dansa hela natten lång på Mårtensson med Malin och fler.
8. Käka nattmat och sen sova.

Söndag:
1. Slappa.
2. Käka chips?
3. Käka pizza?
4. Lämna Malin på stationen :(
5. Slappa.
6. Deppa över det faktum att det snart är dags att jobba igen, och över att det är sista veckan i Halmstad.
7. Slockna som ett ljus kl. 20 och sova hela natten lång.

Nice eller vad????


Nu går mina ögon i kors, så trött är jag. Dags att göra sig redo för sängen nu då?

Natti natti!





Älska att vara glad!!! :D

Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

aaaaaaa....vi ska ha sååå kul hjärtat!!! kom på en smart ideé med...jag tar med mina högtalare till datan..om ja nu inte glömmer d..;)så kan vi lyssna på bra musik högt med..hehe!!! lääääängtar!!!massa pussar!!

2008-07-03 @ 22:40:25
Det var jag som skrev: malin

glömde skriva att d va ja men d fatta du nog!!

2008-07-03 @ 22:41:37

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0