Ja du Timell!

Hahahahahahahahahaha har igång äntligen hemma i bakgrunden..

Martin Timell lägger golv, tittar in i kameran och pratar med oss som tittar...  Sen börjar han krypa runt på golvet  och mumlar barskt " ja jag vill ju inte anklaga nån...." Sen börjar han asgarva när han inser att hörlurarna sitter på huvet.. " Oj jag börjar bli för gammal för det här... Hahhahaahhahahahahahahahaha. De sitter på huvet...Hahahahahaa.. Ehrm, nu fortsätter vi borra"...

En stund senare spikar han sig på fingret.. "OJ det där gjorde verkligen ont!", sen kröp han ihop dubbelvikt...

En redig jädrans grym lirare den där karlen... ;)

Är det bara jag, eller är han lite söt?



Kommentarer
Det var jag som skrev: Karin

vad menar du att inte mitt liv är?

2008-07-11 @ 19:09:46
URL: http://karinolofsson.se
Det var jag som skrev: Karin

nä det betyder ju att det är fullständigt.. tror inte du riktigt förstår

2008-07-11 @ 19:24:43
URL: http://karinolofsson.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0