Kung Fu Panda!



Den filmen är sååå himla söt! Älska animerade filmer! Jag såg denna för några veckor och såg på teven nyss att den snart kommer hit. Det jag vill komma fram till är: Ni som tänkt se denna filmen måste givetvis se den på engelska! Man kan inte se sådana filmer på svenska för skämten blir inte desamma, se bara på Shrek, Bee Movie, Over the hedge, A bugs life, Horton Hears a Who, ja och alla andra dubbade filmer! :)

Den animerade film som alltid kommer ligga mig närmast om hjärtat är Toy Story, jag kan se den hur många gånger som helst utan att tröttna. Den e så bra, och musiken, jag sjunger med som bara den, dock kan jag bara låtarna på svenska, och lite på engelska! :P


You got a friend in me! Tralalalalallalalaaaaaaaaaaaaa!

Jes, I know I'm freak, But still I'm Proud!

Kommentarer
Det var jag som skrev: donkenlover

om du kommer till mcdonalds denna vecka och beställer ett happy meal så kommer du få en kungfu panda! i thought u wanted 2 know :) puss

2008-07-11 @ 23:54:03

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0