Lyxigt värre!

Det är rätt nice att bo hemma ändå... Kommer hem från jobbet sleten som få och hittar mamma vid spisen.. Lyx eller vad? Så slipper jag göra det. Dock kan jag ju inte räkna med detta jämt. Vi har kommit överens om (tror jag) att all mat jag ska ha till jobbet och hemma kan jag köpa på deras ICA och i gengäld lagar jag mat lite då och då.. Helt ok för mig alltså.. :)

Kommer nog bli lite glest med uppdatering, eller det är ju inte säkert, men kanske. Är sjuk tradigt att sitta vid en stationär dator, orkar ju inte ens läsa andras bloggar.. Sorry!

Nej nu orkar jag inte skriva mer! Ha d bäst!

Seeee Yaaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: joel

hehehe, jag älskade att bo hemma... i någon vecka.



sedan var det dags att flytta igen och få lite andrum. Man blir sjukt galen av att alltid ha familjen runt omkring sig när man inte är van vid det.

2008-07-21 @ 10:17:07
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sponge

Varför har du tagit bort ett inlägg????

2008-08-02 @ 18:45:59
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0