Party och close-up!

Japp då var jag redo för kvällen..... :) Väntar bara på ett samtal från lilla Sandra, sen vet jag vad som händer.. Nu sitter jag här stylad som få och klunkar i mig en kall smarrig öl... 
Vad hittar ni på?


Klänning från H&M, leggings från Gina Tricot, Skor från Töj&Sko (danmark). Givetvis ska smycken på sen, såg här nu att jag missat det, Jisses!

 
Yeah! Im ready, Are you? :)



Fråga mig inte vad det är med mig idag, tror det är en blandning av lite mild stördhet, sjuklig övertrötthet och
allmänt mycket Lisa!



Varför behöver man alltid så mycket bekräftelse för?
Idag har jag fått och jag kan inte annat än le!
It's the little things the counts!

Kommentarer
Det var jag som skrev: A

Vilken söt klänning!

2008-07-12 @ 18:43:17
URL: http://annie82.blogg.se/
Det var jag som skrev: Joel

AAAAAAH!!! AAAAH!.. Jag tittade.. kuk också.. jag är en svag, svag människa ;)

2008-07-13 @ 15:58:26
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0