Saknar så att det gör ont i hela kroppen!

Japp, för tillfället finns det en del människor i mitt liv som jag saknar otroligt mycket! Kanske är det två st som ligger överlägset på topp,  Sponge och Hanna, tjejerna som jag träffat nästan varje dag eller åtminstone haft någon kontakt med varje dag. Vi har inte det nu på sommaren och det känns konstigt! Sponge har jag rätt bra koll på ändå, men vad fasen har Hanna för sig? Ingen bloggupdate som informerar heller jue! ;)


Sponge kom hit! Faktum är att hon kommer till Halmstad nästa vecka!!! Gah vad jag längtar! Jag tror att jag kommer att kramas med henne lite, kanske ska hon få en liten puss på kinden också!


Hanna kom hit du med! När ska vi leka då? Du måste ju också komma nästa vecka när Sponge kommer!



Seeee Yaaaa!

Vet förresten inte hur det är med min bloggpaus... Nu är det mer inspirationstorka....

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge

Snaaart kommer jag ;D Hhahhahhah ja lite gtragiskt känns det faktiskt, dock får jue du et längre liv än mig ;)

2008-07-02 @ 19:41:57
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: Karin

härliga bilder:)

2008-07-02 @ 20:31:01
URL: http://karinolofsson.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0