Sjuk?

Jag tror abosolut att jag är sjuk denna morgonen.. Ont i alla leder, frossa, täppt i näsan, ont i magen, huvudvärk (fortfarande), febervärk osv osv... Somnade nån gång innan 20 igår, har vaknat lite då och då under natten och sovit fram till 05.30, snooze till 05.57, men tro fan att jag är helt underbart trött i alla fall, känner mig inte ens lite utvilad...

Funderar på att stanna hemma, är dock påklädd och har massa frukost i magen.. Men jag tänker på  PENGARNA!  Jag går ju miste om lite drygt 1000 kr (innan skatt) om jag stannar hemma, är det värt det? Tänk att få krypa ner under täcket o bara ligga där och mysa. Har mått lite halvtaskigt både måndagen och tisdagen, kanske är det en vilodag jag behöver? Fick ju inte vila i helgen heller...  Åååååååååååååååååååh! Först tänkte jag att vafan, jag kan ju cykla till jobbet och kanske jobba halva dagen eller nått, men om jag väl är där kan jag ju lika gärna stanna..

Har nu 9 minuter på mig att fatta ett beslut. Jag får gå och kolla på mig själv i spegeln och riktigt känna efter hur jag mår... Nu behöver jag min mamma.... :( 



Hon stannar hemma idag.... Bed here I come! :(   Bye bye money, som jag behöver mer nu än någonsin! :'(
Fast kanske är det värt det i längden, bättre stanna hemma en dag och bli frisk genom att dricka tio liter grönt te än att gå till jobbet, vara ute i KYLAN i detta jävla land, och bli ännu mer sjuk... Det blir en stor SUCK på det idag! :(

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0